06:08 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محمدعلی دهقان دهنوی

تصمیمات جدید در انتظر مالباختگان ETF
نماد برتر - آینده درخشانی که برای ETF ها یا همان صندوق های سرمایه گذاری دولتی متصور می‌شد، مانند سهم های دیگر بازار سرمایه سرابی بیش نبود و کار به جایی رسیده است که صندوق هایی که قرار بود عدالت را بین مردم برقرار کنند و سودده باشند، تا جایی ضرر داده اند که خریداران این صندوق در لیست مال باختگان قرار گرفته اند و صحبت از این است که ضرر آن ها چگونه جبران شود!
10 فرمان دولت برای نجات بورس!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته موفق شدیم ۱۰ مورد مصوبه از ستادی اقتصادی دولت برای حمایت از بورس بگیریم که سه مصوبه با تصویب ستاد اقتصادی دولت از امروز قابلیت اجرا دارد.
تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان به بازار
نماد برتر - در جلسه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه که به صورت آنلاین برگزار شد با انتشار اوراق موافقت شد.
برگزاری انتخابات برای سهام عدالت
نماد برتر - بر اساس اعلام مسوولان، تا تاریخ ۲۸ فروردین افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی انتخاب شوند، فرصت دارند در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.
دعوت مردم برای ورود به بورس کاملا درست بود!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر این‌که دعوت مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کار درستی بود، از احتمال حذف دامنه نوسان در آینده خبر داد.
سود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی دارندگان سهام عدالت
نماد برتر - رئیس سازمان بورس سود سال گذشته دارندگان سهام عدالت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی حدود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد که تا پایان سال واریز خواهد شد.
خوشبینی آقای رییس ادامه دارد!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس با اشاره به سه گروه از عوامل موثر بر بازار از اعمال اصلاحاتی خبر داد و با خوش بینی به آینده و رد اثر منفی تهدید کاهش دلار ، درخواستی از بانک مرکزی را مطرح کرد .
بازار سرمایه جای متخلفین نیست!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس گفت: فضای بازار سرمایه برای سرمایه گذاران آرام است، اما برای تخلف جایی نیست.
اغواگری را بازنگری کنید!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس دستور بازنگری مصوبه تعیین مصادیق اغواگری را صادر کرده است.
کانون سهامداران حقیقی و شرکتهای مشاوره تشکیل می شود
نماد برتر - رئیس سازمان بورس وعده داد طبق مصوبه هیات مدیره ، کانون سهامداران حقیقی و شرکت های مشاوره سرمایه گذاری نوع دوم با سرمایه کمتر تاسیس شوند .
صفحات منسوب به رییس سازمان بورس تقلبی و نامعتبر است
نماد برتر- سازمان بورس در واکنش به دعوت این نهاد از فعالین بازار سرمایه برای ارائه مستندات تخلف ها به حساب کاربری اعلام کرد صفحات منسوب به رئیس سازمان بورس ، تقلبی و نامعتبر است.
همایش بین‌المللی تأمین مالی با مدیرانی از ایران، آمریکا، انگلستان، رئیس سازمان و...
نماد برتر- همایش بین‌المللی تأمین مالی با سخنرانی مدیرانی از کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، هندوستان و اتریش و رئیس سازمان بورس، دوشنبه آینده در سه محور برگزار می‌شود.
استقبال فعالان بازار از تصمیمات حمایتی شورای عالی درباره دامنه نوسان و ...
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با اشاره به مصوبات جدید شورای عالی بورس گفت: تصمیمات حمایتی شورا درباره دامنه نوسان نامتقارن، افزایش اعتبار، انتشار اوراق تبعی و حجم مبنا مورد استقبال فعالان قرار می گیرد.
اراده مدیران فولادی کشور برای دفاع از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ کنار رفتن قیمت‌گذاری دستوری با تعامل وزارت صمت
نماد برتر- محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس در نشست با مدیران فولادی کشور گفت: شما مدیران صنعت فولاد کشور، وکیل میلیون‌ها سهامدار عدالت هستید و باید از حقوق آنها دفاع کنید که خوشبختانه این اراده و رویکرد برقرار شده است.
عزم فولادی برای حمایت از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ بیانیه‌ای برای تامل بیشتر در طرح فولادی مجلس
نماد برتر- بورس کالای ایران امروز میزبان نشست رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده وزارت صمت با مدیران شرکت های بزرگ فولادی کشور بود که در این نشست علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد؛ در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح فولادی نگارش و به نمایندگان ارسال شود تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعت فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.